Raspberry Pi Forum

Welkom op dit NIEUWE Raspberry Pi Forum! Plaats jouw projecten - vragen & berichten!

By MaxIetswaard
Ik loop momenteel fulltime stage bij elektronicavoorjou.nl . Ik ben nog niet heel bekend met Raspberry pi, maar ben er wel mee bezig. Ik ben daarnaast wel redelijk goed met Arduino, maar dat is niet voor dit forum :lol: . Ik zal aankomende tijd zo actief mogelijk zijn op dit platform om alle antwoorden te geven die ik kan geven.
Stel dus gerust je vragen dan kan ik ze gaan uitzoeken.

Ik ga nu vooral de basics zelf leren en daarna ga ik aan de slag met Raspberry pi Home Assistent.

Met vriendelijk groet,
Max Ietswaard
By Lulllaby
Hey, leuk dat je stage loopt bij www.elektronicavoorjou.nl en dat je actief mee gaat doen op het forum.

Zelf ben ik ook net begonnen met mijn eerste projectje waar ik veel voor uit moet zoeken (universele onderdelen van een weerstation als voorbeeld). Verder gebruik ik mijn grote vriend Google voor veel informatie omdat ik niet goed kan programmeren, maar het is wel te doen.

Afijn, tof dat er nog iemand actief gaat meedoen en leuk dat je er bent.
By MaxIetswaard
Google kan inderdaad vaak de oplossing zijn ook al ben ik er al wel achter gekomen dat bij Raspberry pi veel minder te vinden is dan bij Arduino.

Als je nog ergens tegenaan loopt zet het gerust op het forum ik zal proberen te helpen. :D
Problemen met flashen sd card

Dag Mike, Heb je het in FAT32 geprobeerd te forma[…]

Voorstellen

Hey hallo Ik ben hier gekomen omdat ik net een ra[…]

Zelf gebruik ik geen 3d printer, maar heb inmiddel[…]

Sorry, heb het heel erg druk gehad (tuin/vakantie)[…]

hallo

Hoi, Ik zal later even reageren ;) moet even wa[…]