Raspberry Pi Forum

Welkom op dit NIEUWE Raspberry Pi Forum! Plaats jouw projecten - vragen & berichten!

By Piet
Hoi,

Ik zoek hulp bij het gaan bouwen van een Raspberry projectje tbv een club.
Toepassing: zoveel mogelijk geautomatiseerd Zoom vergaderingen opstarten.
Hetgeen ik zoek i sjonge en nette hardware (v3 of 4) met behuizing, scherm, aansluitingen en de nodige kennis en ondersteuning.

Wie mij kan helpen hierbij: graag een PB tje.

groetjes,
Piet
By joop
ik heb dus de laatste raspberry 4 en die wil ik OA gaan gebruiken ik combinatie met octoprint om de boelt in de gaten te houden , maar wat ik ook doe, en welk programma ik ook gebruik bv motioneye, ccrisan, heeft een compleet besturingssysteempje op zijn site, geinstaleerd , maar dit boardje heeft nieuwere software nodig, dus werkt niet, en ga zo maar door ,heeft iemand iets draaien op dit bordje wat werkt
bedankt vast
By Pi-walker
Zelf gebruik ik geen 3d printer, maar heb inmiddels enorm veel tutorials gezocht en etc. Ik denk dat met meer informatie het makkelijker is om jou te helpen. Ik meen dat je sprak over Raspian OS, maar wellicht gebruik je liever iets anders. Daarnaast kan het handig zijn om te weten welke 3d printer je gebruikt voor eventuele optie's in software.

Mijn eerste zoektocht verteld mij dat je niet het onmogelijke zoekt en dat er wel manieren zijn om alles goed te laten werken. 8-)

dan is er maar een oplossing weggooien en naar d[…]

pip3 not found

## install / update python sudo apt-get install py[…]